Welcome To Talentnetwork

Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Phúc Lợi

  • Bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả công việc

  • Customer Experience Strategy & Execution:
    • Design, implement, and manage customer experience initiatives to enhance the in-store journey and overall satisfaction.
    • Collaborate with cross-functional teams to align CX strategies with business goals and retail objectives.
  • Project Management:
    • Plan, execute, and monitor CX improvement projects from concept to completion, ensuring timely delivery within budget.
    • Develop detailed project roadmaps, schedules, and performance metrics to track project success.
  • Customer Experience Management:
    • Partner with stakeholders to identify pain points and implement CX solutions that align with operational efficiency.
    • Evaluate the effectiveness of store layouts, staff training programs, and customer engagement strategies.
  • Financial Acumen:
    • Conduct ROI and P&L analysis to assess the financial impact of CX initiatives and recommend data-driven improvements.
    • Ensure CX projects deliver measurable business value, including increased customer retention and revenue growth.
  • Stakeholder Engagement:
  • Present CX project updates and insights to senior leadership and key stakeholders.
  • Build strong relationships with internal and external partners to ensure alignment and successful project outcomes.
  • Data Analysis & Reporting:
  • Use customer feedback, analytics, and insights to identify trends, measure success, and refine CX strategies.
  • Prepare and present detailed reports on CX initiatives, highlighting areas of success and opportunities for improvement.

Yêu cầu công việc

Education: Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, Project Management, or related fields. MBA is a plus.

Experience:

  • Minimum 5+ years in customer experience management, with at least 3 years in a retail environment.
  • Proven experience in project management, including the ability to manage multiple initiatives simultaneously.
  • Strong understanding of ROI, P&L, and financial analysis in a CX context.

Skills:

  • Excellent organizational, analytical, and problem-solving skills.
  • Proficiency in project management tools (e.g., Asana, Trello, or equivalent).
  • Strong interpersonal and communication skills, with a demonstrated ability to influence stakeholders.
  • Familiarity with CX tools and technologies, including customer feedback platforms and analytics software.

Key Competencies:

  • Strategic Thinking
  • Customer-Centric Mindset
  • Strong Analytical and Financial Acumen
  • Effective Communication and Persuasion
  • Leadership and Team Collaboration

Việc Làm Tương Tự

Chức Danh Nơi làm việc Lương Ngày Hết Hạn

IT Project Management

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 25/12/2024

Senior Tester (Chuyên Viên Cao Cấp Kiểm Soát Chất Lượng Sản Phẩm Công Nghệ)

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 31/12/2024

SENIOR DATA ANALYST

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 15/12/2024

Quản Lý Tối Ưu Vận Hành Bán Lẻ

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 15/12/2024

Senior Retail Operations Optimization Specialist

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 11/12/2024

Retail Planning & Policy Senior Specialist

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 15/12/2024

Nhân Viên Vận Hành Chuẩn

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 30/11/2024

[NBV] Chuyên Viên Tư Vấn Bán Hàng

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh Lương: Lương thỏa thuận Ngày Hết Hạn: 08/12/2024

[PNJ QUẬN 12] GIAO DỊCH VIÊN NGƯỜI BẠN VÀNG

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh Lương: 9 Tr - 20 Tr VNĐ Ngày Hết Hạn: 08/12/2024

[PNJ QUẬN 12] GIAO DỊCH VIÊN NGƯỜI BẠN VÀNG

Nơi làm việc: Hồ Chí Minh Lương: 9 Tr - 20 Tr VNĐ Ngày Hết Hạn: 08/12/2024
JOIN PNJ TALENT NETWORK

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.